fredag den 11. maj 2012

Inspired by experiences.




























Inspiration. At være inspireret, er en af de bedste følelser jeg kender til. Denne følelse strømmede livligt igennem mig, og snoede sig rundt om alle dele af min krop, da jeg onsdag aften tog åh så inspireret hjem, efter et super interesant fordrag, af en dygtig fotograf ved navn, Ed Kashi. Hans evne til at fortælle historier med billeder, sætte fokus på vigtige situationer og hændelser, så mange forskellige steder i verden, var virkelig som at få blæst sit sind godt igennem (på den gode måde). Efter at have set og hørt dette fordrag er én ting er sikkert, og det er; Jeg skal bruge et par år af mit liv, på at rejse rundt med mit kamera, hvor vi sammen skal opleve spændende hændelser, møde interessante mennesker og være i situationer vi ikke har kontrol over!

6 kommentarer:

  1. Great pictures!!

    xoxo M
    I just started my blog up again, please check it out on http://maikenms.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah, I think so too. The Image collection, on the postcard, is from the Nordic School of Photography, which sponsored free the lecture by Ed Kashi in Nørrebrohalen.

      Alright, I'll take a look on your blog.

      Slet
  2. sikke en fin blog du har :) jeg vil også rejse ud i verden med et kamera om halsen og min kæreste i hånden! Heldigvis ser det ud til at blive en realitet i efteråret, og jeg GLÆDER mig helt ind i sjælen...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have (:
      Åh, hvor er du dog heldig! Det lyder vireklig skønt. Håber i får en fantastisk oplevelse.

      Slet
  3. Orh, det kunne jeg også bare så godt tænke mig! Altså at rejse rundt med mit kamera under armen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jah! Det ville være så inderligt interessant.. (:

      Slet