torsdag den 26. april 2012

The book & the box of memories.




Regenen fortsatte i morges, men alligevel drog jeg afsted ud i den, for at tage hjem til min kære sanglære for at spise morgenmad, drikke the og hygge. Hun havde en lille gave til mig, havde hun nævnt på forhånd; denne vældig fine minde-bog og -æske. Jeg er åh så glad for den! Kan ikke vente med at få fyldt alle de blanke sider ud, med alle de værdifulde, rørende og gode stunder som jeg har oplevet og delt glæde i, med min skønne far. Imens er jeg også spændt på, at få samlet alle de fine små ting og sager, samt billeder og koncertbilletter, ned i den lille perfekte æske. Min sanglærer havde været så sød og betænksom, at skrive en sød hilsen til mig, samt berette og formulere de to fine minder hun har med min far ned til fine, følsomme ord som står skrevet på et par sider i minde-bogen. Jeg er rørt til tåre.

6 kommentarer:

  1. Har du lige mistet din far? Under alle omstændigheder så føler jeg med dig. Jeg kender det.
    Og virkelig sød tanke af din lærer, det er dejligt med mennesker der gør små ting som faktisk er meget større end de tror :)
    Og hvor er resten af din blog blevet af? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. For lidt over en måned siden mistede jeg min far.. Er ked af at høre at du kender det.
      Det er så fantastisk! Har heldigvis haft mange dejlige mennesker omkring mig lige siden, som har været gode til at gøre de "små ting" som ja, præcis er større end de tror.
      Slettede resten af min blog og gav den et nyt navn. Jeg følte ikke rigtig at den var personlig for mig overhoved og det var det jeg gik efter. Heldigvis er jeg meget gladere for den nu (:

      Slet
    2. Puha, det er tæt på. Var det ventet?
      Det lyder simpelthen så kliché, men det bliver nemmere og det kan også lade sig gøre at få noget positivt ud af det på længere sigt.¨
      Det er godt at høre - der er alt for mange som kan føle sig helt alene, hvilket man vil gøre, men du forstår forhåbentlig hvad jeg mener.
      Synes ellers du havde nogen fine billeder, men kender det godt. Jeg har så bare lyst til at slette alle mine gamle grimme tegninger, høhø :)

      Slet
    3. Ja, nogle gange er det slet ikke gået op for mig at han ikke er her mere.
      Det var ventet (han havde haft kræft i et år). Jeg var hos ham og holdt hans hånd da det skete. Var det ventet med din far?
      Hm, okay. Det er rart at du fortæller mig det. For indtil videre synes jeg overhoved ikke at det er blevet nemmere, og synes kun at savnet vokser sig større.
      Ah, tak. Forhåbentlig får jeg snart også fyldt denne blog op med fine billeder. Det er ihvertfald planen (:
      Synes dog personligt at det ville være en skam at slette dine ældre fine tegninger.. Det er jo super sejt at se udviklingen i din kunst!

      Slet
  2. Det forstår jeg godt og der går jo sikkert lidt tid endnu.
    Okay, det kan jeg slet ikke sætte mig ind i - nej, det var nemlig ikke ventet hos mig. Min mor fandt ham i sin seng om morgenen.
    Ja, jeg ved det, men det passer virkelig. Savnet hos mig voksede og voksede også de første uendeligt mange måneder.
    Det ser da lovende ud indtil videre :)
    Må jeg låne nogen af dine billeder til at lave en lille collage til folk om at de skal finde herind? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror helt sikkert der kommer til at gå noget tid endnu, ja.
      Puh, det må virkelig have været et kæmpe chok at vågne op til. Omvendt, kan jeg overhoved ikke sætte mig ind i din situation! Selvom det var ventet, med min far, fik jeg stadig et ubehageligt chok, da det skete.. Så tør slet ikke tænke på hvor svært og ubehageligt det chok har været for dig og din familie.
      Mange tusind tak skal du have (:
      Det kan du tro du må! Det ville jeg være meget beæret over (:

      Slet