søndag den 6. maj 2012

Empty.





























Små, men kraftfulde strømme af tanker, flyder så inderligt kraftigt, i det store blå hav; minder, bekymringer, savn, taker om fremtiden. Det jeg med sikkerhed ved, er at fremtiden ikke bliver den samme, som den var før. Selv om alt det der kommer til at ske, sker, kommer det ikke til at føles som det ville have gjordt, hvis du var her. Alle de hverdagsting jeg plejede at gøre, føles anderledes nu, selvom de egentlig er præcis de samme som de var før. 

6 kommentarer:

  1. Alle dine billeder er virkelige, virkelige flotte og magiske på en eller anden måde. Hvordan redigerer du dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig mange gange tak skal du have! (:
      Jeg bruger ret ofte toycamera analogcolor, derefter plejer jeg at lege lidt med billederne i Gimp el. Adobe Photoshop.

      Slet
  2. Hvor er dine billeder dog utroligt fine, hvilket din blog også er ;) Elsker de lyse farver på billederne, hvordan har du fjernet vandmærket i toycamera analogcolor?

    /jesuischristine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt nok skønt at høre! Mange, mange tak skal du have (:
      Meget simpelt, skær jeg egentlig bare vandmærket fra billedet el. redigere det væk med gimp/photoshop.

      Slet
  3. Du skriver smukt :) og dine billeder passer på en måde virkelig godt til teksten

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke et fint kompliment! Det er jeg godt nok glad for at du synes (:
      Mange tak.

      Slet