søndag den 27. maj 2012

My very first.






























Cathrine Holm. Den fineste lille gryde, et design fra serien Lotus. Mine øjne spottede straks den fine sag, da jeg cyklede forbi en flot, interessant genbrugsbutik på Frederiksberg. Uden det mindste tvivl, satte jeg cyklen fra mig og gik ind i et univers af antikke, smukke møbler. Hele min opmærksomhed var rettet mod, og ikke mindst facineret af de smukke gamle ting. Efter hygsomlig snak, lange blikke og handel, cyklede jeg hjem, med den første gryde, jeg nogensinde har ejet. Er den ikke fin?

4 kommentarer:

  1. Iiihhh de er fine! Er fast læser af din blog, kig forbi min fotoblog: www.abitofmebyanna.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også utrolig glad for den!
      Vil bestemt tage et smut forbi din fotoblog (:

      Slet
  2. Hvor er den altså fin - meget pænere end en almindelig grå gryde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak (:
      Jeg synes bestemt også den er lidt sejere og meget pænere en end almindelig grå gryde. Det var derfor jeg bare blev nød til at eje den.

      Slet