mandag den 7. maj 2012

Dive into a different world.



Lange tunge dage, den følelse af at verden ikke er med én; dage som i dag, hvor jeg mest af alt har lyst til at dyke ind i en anden verden, hvor der findes andre stærke
karakterer, med deres egne problemer, deres egne komplicerede triste situationer, og deres egne udfordringer i deres hverdag, som i realiteten egentlig ret godt minder mig meget om mine egne. På magisk vis, hjælper det for en stund, at blive suget ind i disse figures univers og være hos dem, få opslugt sin opmærksomhed omkring dem. Det hjælper for en stund og det må være nok. Det bliver nød til at være nok.


2 kommentarer:

  1. virkelig fin blog du har dig, er bare overdrevent vild med frst aid kit!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! (:
      Jeg er også (meget) overdrevet vild med first aid kit. Jeg kan ikke vente med at skulle se dem for tredie gang på roskilde '12.

      Slet