mandag den 14. maj 2012

Dark Shadows.





















































Suget ind i en anden verden. Den dystre, humoristiske, magiske verden, hvor vampyre, hekse, varulve, spøgelser og overraskende nok Alice Copper, drager rundt i sin galskab. Dark Shadows. Et anderledes, mere moderniseret kunstværk, end det man førhen har set Tim Burton og Johnny Depp skabe sammen. Jordbær-, hyldeblomst-, passionsfrugt- og citron-is nydes i den kølige forårsvind siddende ved søerne, duftende, varm kaffe og the nydes i caféens hyggelige hjørne, interessante blikke på snesevis af antikke, gamle sager i de mange forskellige genbrugsbutikker på små hyggelige sidegader på Nørrebro, et inderligt fald for et par søde gammeldags mokka-kopper. Dagen tilbragt gående, smilende, hånd i hånd med min dejlige kæreste med udveksling af små søde, lette kys, bløde, kærlige klem og værdigfulde, fine blikke.

2 kommentarer:

  1. Åh hvor lyder det altså dejligt. Jeg vil rigtig gerne ind og se Dark Shadows :-)
    Jeg er lige kommet forbi din blog - og jeg må sige at den er rigtig fin, interessant og samtidig magisk :-)
    Ha´en dejlig solrig forårs tirsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ak ja, det var godt nok også vidunderligt. Du burde virkelig tage ind og se den (:
      Tusind tak, jeg er beæret over de fine ord.
      Du må ha' en hyggelig, stille, mørk forårs aften.

      Slet